Time changes, time runs away


Är ganska slut; dagen har varit seg men ändå jobbig. Alla i familjen är hemma i morgon - rörigt värre.. Mamma är ledig & pappa opererade ögat innan idag så han är sjukskriven. Får låsa in mig på rummet och plugga.. Har dessutom kasst samvete över att jag inte ringt Thulie angående fika än, skulle ha gjort förra veckan. Har så sjukt mycket just nu & dagarna bara rinner iväg. Får vara lite produktiv & effektiv i morgon (för första gången i mitt liv eller så..). Har så mycket projekt liggandes som aldrig blir av, aldrig skrivs på, borde försöka göra någonting åt det. Suck.

Har även ett nytt bloggprojekt på gång, säger inte mer än så just nu då jag i allmänhet suger på att blogga annat än här.. Finns flera exempel, men det händer ju typ ingenting på HFK ;o jag får ta tag i bloggandet lite mer känner jag - även om inte det är prio ett. Vi får se vad som blir av det...

Förresten - är ni inte lite impade över att min nya mobil fortfarande lever & är incidentsfri? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback