A little light at last


"Kärlekshistorier skrivs alltid i millimeter och millisekunder med en snabb, trubbig penna som knappt går att läsa", sa Fuse. "De ristas i mil och eoner med mejsel i en bergssida." Ur Gabrille Zevins bok Jag minns inte varför jag älskar dig. Väldigt bra, kommentar kommer i... framtiden.

Hästarna kom hem från betet idag, var med och hämtade hela bunten. Lämnade även tillbaka Pices. Både han & Loke har sommarmagar och är söta :) Pices kom hem sist för dagen och verkade ganska glad över att få vara med sina vänner igen, även om det tjöts en del i början ;) Denna veckan blir det mycket häst på schemat, frisering, ridning mm. Antar att de mest ska skrittas i skogen - MYS! Däremot borde jag sova  nu med tanke på att mitt liv börjar kl 06.30~ i morgon (ska befinna mig på stallet 07...) tidigt! Danska hovslagaren ska komma och slå på skor & sedan blir det väl lite turer på pållarna :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback