Ten things that makes me happy




Emma, har utmanat mig ;o det gäller att skriva tio saker som gör mig glad, sött <3

1. Mina söta vänner! Alla som får mig att tro att jag kan saker, alla snälla kommentarer, galna nätter, mysiga kvällar. <3
2. Böcker, alla ord - sammanhangen, jag bara älskar att läsa.
3. Loke, "min" söta ponny som alltid lyckas charma mitt hjärta om & om igen. Min klippa i stormen.
4. Sommarregn - fuktig asfalt som doftar sommarregn, regnbåge och molndans.. Underbart.
5. Dricke té med balkongdörren öppen ;o
6. Att skriva; lyckas formulera den där perfekta meningen,  känna lyckan över att skapa, kreativt levende.
7. Lyssna på musik; nu för tiden den mesta musiken - men framför allt pop/rock/blues.
8. Vakna bredvid någon man tycker om & känna att ingen annan någonsin hört mer hemma någonstans än vad du gör här.
9. Måla - att blanda färger, flyter samman, att alltid blir en helhet. Att skissa men aldrig bli klar.
10. Stå med benen i havets vatten en sensommarnatt & bara njuta.

Jag utmanar faktiskt ingen, tråkigt nog ;) tror de flesta redan fyllt i det av mina vänner. Är dessutom helt slut efter att ha jobbat hela dagen i stort sett...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback