Just a thing I need to promote to remember


Jag vet att uppdateringarna varit kassa på sistone, men jag är lite i identitetskris med mig själv och mitt skrivande. Och det händer så mycket att livet står lite på ändan & allt känns som när man var liten & ngn snurrade en runt runt runt runt. En ny ungdomsbok kommer ut i slutet av april, Det är så logiskt, alla fattar utom du, skriven av Lisa Bjärbo. Den verkar sjukt söt & bra. Måste hålla koll på bibblan - eller ska man till och med köpa den? Titeln anspelar på, som den popkunniga kanske redan märkt, Annika Norlins (aka Säkert, aka Hello Saferide) låt Någongång måste du bli själv. Man måste bara älska hennes poppiga skivor med tuffa & bra texter.

Imorgon blir det "happy hour" ridning ~9-10 på Loke.. Ska upp tidigt, urgh. Senare bär det av till Gekås, borde ha skrivit handlingslista, borde borde borde. Nej fan, nu jävlar ska jag plugga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback