Good morning sunshine


Det regnar inte idag.

Jag har kollat mail, lämnat vovve och läst lite, Tom Sawyers äventyr, kurslitteratur. Katten sover i min säng & jag lyssnar på Lasse. Har flyttat tillbaka till mitt rum efter ha bott där nere ett tag - vilket betyder att jag kan stänga en dörr & lyssna på hög musik (& Dylan). Har varit så sjukt mycket på sistone, behöver verkligen kunna koppla av och plugga nu. Att mormor kommer hit senare idag wont help. Borde ta mig in till bibblan idag, har en bok som måste lämnas och lite som måste lånas. Råkade se att fortsättningen till Älskade Krig, som "ironiskt" nog heter Förbannade fred, finns inne nu. Den har varit populär sedan den kom ut förra året. Jag borde ha läst ut Mark Twain till senare idag - borde läsa i stort sett en bok om dagen för att hinna till uppgiften. Suck.

Skrev en novell igår, idén från skrivpuff. Ska dessutom läsa söta Julies novell, vilket jag inte hann med igår då min dator bestämde sig för att sega ihop totalt. Lägger ut min novell senare. & jag tror jag kan lova att bloggen kommer att uppdateras lite oftare nu ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback