Girls just wanna have fun


Vi kan väl dansa här och nu,
jag är hon & han är du;
vi kan göra piruetter hand i hand
& låtsas att vi känner något för varann.


Allt han bloggar om är okända & glömda blues- & jazzband, jag blandar det med annars okända brittiska popband & ökänd odräglig radiopop. Försöker leka med orden - men allt är möten, allt är samtal - staden spinner inte så förbaskat fort längre. Ute med söta Emma & kära Thulie igår - snurrade runtruntrunt & had the time of my life - roligare än jag haft det på länge <3 Julie är söt & har fjärilar i sitt skratt; inser hur mycket jag saknat både henne & Emma & alla samtal, allt. Kallt på uteserveringen, men varmt inombords. Just nu; Cyndi Lauper, Time after Time. Tror inte på ett enda ord.

SMHI lovar ingen sol i morgon. Hade nästanglömt ett möte. Fan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback