Fjärilsdrömmar & bryggté, spillror under sängen. (är du lycklig nu?)


Torsdag. Har den där feberkänslan, är matt & tung i huvudet - åskkvavt. Öppnar balkongdörren & vädrar, frisk luft frisk luft. Inte bli sjuk. Inte bli sjuk. Påbörjat en ny bok i litt.kursen, Robinson Crusoe, hittills lite fängslande. Gillar stilen - även om det är en upplysningsförfattare. Tänkte städa lite i fåtöljen så jag kan sitta i den & läsa, men motivationen är på noll. Älskar mina nya jeans-leggings (eller vad man nu säger..) som jag köpte igår; var på stan med mamma en sväng, mest för att hämta böcker på bibblan men blev lite handlat i alla fall. Lite nytt smink också.. Hysteriskt trött. Valborg i morgon men inget inplanerat, tomt. Saknar saknad saknas.

Städa. Plocka upp spillrorna av mig själv & vara sur för att jag inte har tid att fika med Julie <3 fast jag villvillvill.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback