You and me we were the pretenders


1 830 tecken utav ~12 000 skrivna. Suck. Just nu lyssnar jag på Springsteen och försöker försöker försöker skriva men känner mig bara sjukt trög när jag inte fattar någonting. Jävla studielitteratur. Hade gett vad som helst för en film & påse popcorn vid det här laget..

Red Viska igår, hade inte koll på något. Tejp + lindad fot så att jag knappt kände tårna. Fick rida i skor då min fot inte passade i stöveln. Suck. Hon var stel och allmänt jobbig. Tjafsade mot skänkeln och ville inte ta ytter i galoppen. Sadeln hon fått var nog den sämsta hittills, inget stöd för knän eller skänkeln. I slutet blev hon trött och ville dra fram mig, vilket hon inte hade några problem med att göra.... Dessa djur dessa djur.

I dag är foten grön/blå/lila, men svullnaden håller på att ge sig och om jag tejpar och lindar rejält kan jag gå nästan helt normalt. Gör dock jävligt ont om man trycker lite. Ska försöka gå en sväng senare, det är bra att få igång blodcirkulationen.

Nu tillbaka till idiotin, till studielitteraturen & word dokument.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback