Lite ljus i vardagen


"Tack för Din text! Den är mycket välskriven och överskådlig. Jag har bara någon liten kort kommentar - i rött, se dokumentet. Det är bara fråga om en kommentar och Du behöver alltså inte ändra något. När Du läst kan Du bara ta bort det röda och sedan lägga ut."

Fick responsen (ovan) på min första inlämningsuppgift idag, och nu känns det plötsligt som om jag kommer klara kurserna. Jag behöver inte ändra någonting. Lycka. Känns lite lättare att andas nu, jag har gått och haft lite ångest för att jag inte förstår litteraturen, frågorna, kurslitteraturen mm, men det känns bra nu.

Det regnar ute, ljuv smattermusik mot fönstret, lyssnar på Lasses nya skiva på Spotify "Tänk om jag ångrar mig och sedan ångrar mig igen", endast på andra låten och besvikelsen sitter i halsen. Jag ska lyssna igenom och sedan sammanfatta något, antagligen inte alls vettigt, här på bloggen. Ska dessutom plugga lite, lägga ut saker på Blackboard (skolan) och sedan ska jag till stallet. Planera inför tävlingarna i helgen, jag ska vara funktionärsansvarig, någonting som ser ut att kunna bli kul.

Återgår till besvikelsen beroende på en av mina favoritartister & pluggandet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback