Betonggrå & hård verklighet


Musklerna protesterade lite i morse när jag skulle ta mig ur sängen, men det gick till slut. Har ägnat dagen åt Roller Coaster Tycoon, älskade pixliga spel. Insåg att mina böcker antagligen låg i brevlådan vid två-tiden, vilket de mycket riktigt gjorde; Nick Hornbys nya "Juliet naked", (som enligt recensenterna påminner mycket om "High Fidelity") & "To kill a mockingbird" av Harper Lee.

Maggan ringde innan, jag ska ha två lektioner i kväll och jobba lite i stallet imorgon. Alltid skönt att ha något att göra, även om jag jobbat alldeles för många timmar denna helgen. Så jag börjar vid halv sex. Borde ha pluggat idag men tycker att jag kan ägna mig åt det i morgon eftermiddag. Är lite seg...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback