Would you let me be myself?


Har en super-mamma som just nu står och steker pannkakor till mig & pappa. Lycka. Har läst ut Bröderna Lejonhjärta och ska börja på Mio, min Mio idag på jobbet. Emma har lektioner så jag ska klä på hästar och hjälpa barn helt ensam. Snyft. Angeliqa hade glömt bort mig, precis som jag förutspått ;) så hon får själv åka och handla present. & jag får ta mig ensam till stallet, där jag borde vara om ~en halvtimme. Panik. Vi har fortfarande inget Earl Grey hemma. Panik. Jag måste plugga lite mer engagerat nästa vecka. Panik. Snart ska jag skicka in arbetsprover till folkhögskolor. P a n i k.  Time to eat and then run to the stable ;o

Vi hörs väl ikväll? Ni kan ju ringa mig mellan 16.00 och 19.00 om ni har tråkigt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback