P a n i k ?


Inser att jag måste göra en att-göra-lista. Överst ska stå: att inte göra: blogga 00:45 natten innan du har en deadline kl. 10.00 och inte tycker att du är färdig med din uppsats. Där ska även stå: Fyll i dina -svordom- ansökningar till skolor och välj ut ett arbetsprov - så -svordom- svårt kan det väl inte va?! Jag ska ta mig i kragen. Suck. Kanske ska sova nu då? Antar att det är vad folk gör eftersom jag är den enda i min tidszon som är inne på MSN (resten är i Texas, Kanada eller England...)

Så, att göra inför i morgon:
[ ] En lista över saker att göra
[ ] Ställa alla alarm som finns för att inte missa deadlinen


(Tycker även att alla stallbarn ska gå in på stallmaffians blogg och läsa om min & Emmas (mest min) nya idé. & självklart ska ni anmäla er - det kommer bli superkul!)

& nu ska jag antagligen sova? Åh, btw; om någon vill hjälpa mig välja ut arbetsprover så hör av er - är väldigt tacksam för all hjälp jag kan få!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback