Follow up: min lista


Så hur har det gått ? (inlägget finns här) Jag har faktiskt skrivit klart min uppsats, mer än tolv timmar innan deadline! Skrämmande. Jag tror det blir bra, skulle vara mellan 8.ooo och 1o.ooo tecken och blev på lite mer än 9.ooo. Jag är hyfsat nöjd ialla fall. Jag har däremot inte hunnit köpa té, vilket resulterar att min kvällsliga kopp té numera är English Breakfast, jag saknar mitt Earl Grey! Jag har även fyllt i min ansökan till skolan & letat lite efter min telefonräkning. Räknas det som städning om mamma dammsugit lite inne på mitt rum? Resten av listan har inte gått så bra, men det kommer.. Troligen..

Just nu: dricker té, funderar på att gå upp & läsa en bok.. Syster yster sitter mitt emot mig & vi snackar över msn.
Min spellista för tillfället:

 



Enformigt? Kanske.
Försöker någon finna meningen med livet genom Bright Eyes? Kanske.
Försöker någon finna en väg, en anledning? Kanske.
Försöker någon hitta hem? Troligen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback