Its about time


Lite gladare; ska ut på äventyr med Julie i morgon, hon lyckades med körkortet idag! Så vi ska besöka Sturegymnasiet och eventuellt ta en fika. Har inte träffat henne på så länge - ska bli riktigt kul! Annars är det plugg och så kommer Andy hit i morgon - antar att han kommer tjata om att jag ska se New Moon med honom. Kanske, kanske, kanske ändrar mig på grund av att regissören är samma som regisserade & skrev filmmanuset till Guldkompassen, en av mina favoriter - totalt underbar film! Undrar om resten av böckerna kommer filmatiseras? Det finns tre böcker i serien "Den mörka materian" skrivna av Philip Pullman - lästa och recenserade här. Inser att det blivit mer film än böcker på bloggen på sistone - ursäkta.. Men hinner nästan bara med kurslitteratur för tillfället - och det känns lite fjantigt att skriva omdömen om Ronja Rövardotter, Bröderna Lejonhjärta, Mio, min Mio - u get the picture ;)

Nu lite mer plugg, snart sova eftersom min hjärna känns som potatismos och jag undrar hur fan jag ska klara deadlinen.. Men det kommer nog gå bra, hoppas vi.. Kände att jag missbrukade länkar ganska grovt i detta inlägget, men det blir säkert bra...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback