Höstdag; uppsats och längtan efter något annat


Det är en ganska fin höstdag när man ser ut genom fönstret, vinden är still, himlen är vit och fluffig. Jag lyssnar på classic radio pop, skriver på min uppsats - jag tror det har lossnat, jag tror jag fattar hur jag ska skriva. Funderar att kolla på Stardust senare, beroende på hur mycket jag hinner skriva, skulle vilja se Boy in the striped pyjamas, men jag tror jag ska läsa boken först, standardvanor, ni vet. Jag har börjat tänka ut julklappar, om jag har råd det vill säga. Suck. Jag ogillar verkligen julen, tror inte det finns någon värre årstid.

Känner mig fortfarande sådär, sovit oroligt och mår fortfarande inte riktigt bra. Lite bedövad. Det är en sån dag som man vill ligga i sängen, kolla på film eller läsa en bok. Nu ska jag fortsätta plugga. Borde plocka lite på mitt rum också.. Börjar se ut som kriget igen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback