Romance is for the poets


jag skriver
för första gången på länge så tror jag att jag kan skriva igen

Det är sommarlov, kan man säga sommarlov när man egentligen är arbetslös, meningslös? Det känns inte riktigt än, det har inte riktigt slagit mig, tanken på studenten, på slutbetyg och allt det där. Sommar; sol och party och älskade människor. Jag ska ta det lite lugnt, skriva mycket, läsa mycket. Jag behöver lite lov, lite vila.

Och jag kommer sakna en himla massans saker med gymnasiet:
> Julie, söta lilla människa. Så kul vi har haft på sistone. Inte nog med att vi längre går i samma klass, du flyttar dessutom till Norge. Hoppas att vi inte tappar bort varandra för det ^.-
> Thess & allt sexsnack. Vispa grädde med vibrator, testa glidmedel med hjälp av bikinis & plastsäckar, dildon på bordet i matsalen... Gud vad mina öron har fått stå ut ;) Men det har varit underhållande och väldigt roligt.
> Carråh <3
> E22! Hemklassrummet med alla datorer och vår lilla vägg full med diverse papper... Vår lilla redaktion som en oas i den stora världen.
> Vissa mysiga lärare som gjort tiden på Sture totalt underbar.
> och mycket mycket mer

Lite nyfiken på vad alla kommer att göra, vad de har för planer och vart livet för dem.

Just nu: bright eyes & internetvänner & böcker & planer & drömmar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback