Lovers I dont have to love


Det händer så mycket just nu;
projekt,
årsmöten, Joyce, svindel, metoder

ord, Kafka, böcker


kärleksresor till Prag, monologer dialoger

(jag önskar jag förstod)
alla ber mig stänga av datorn, att ta en paus. men jag fortsätter

Helst av allt vill jag lyssna på Prince och hångla, lyssna på Joplin och röka. Göra något something anything ingenting. Jag snurrar runt runt runt, spinner som en brinnande ljusloppa runt i innerstaden. Dansgolvssvindel, ett svindlande mörker som finns någonstans. Saltvattenskyssar, sandstormar och ökenljus. Oskrivna manus, tickande klockor, ett flämtande hjärta.

Någon gång;
kanske en väg som leder bort bort och aldrig åter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback