I accept chaos, I'm not sure whether it accepts me


För att Bob Dylan säger en del vettiga saker.

Veckan är ett kaos; är på APU på utbildningsförvaltningen och är ganska helförvirrad. Utöver det är det stall, böcker, ord och allt annat. Jag ska jag vill jag kan. Dessutom är det en av årets stora händelser; BOKREA! Ska virra mig in i kaoset på bokhandlar och se om de har bättre priser än på nätet... Hittat ett par skatter, listan ligger totalt på sexhundra kronor. Min ekonomi klarar det, frågan är bara om mamma klarar det. "Man kan låna på bibliotek". Kan någon förklara för henne att man VILL ha vissa böcker? Mitt bibliotek är heligt.

En bra sak med utb.förvaltningen är tillgång till gratis kaffemaskin. Med varm choklad. Mina andra dagar har varit lite kaos. Måndag: hemifrån kl 7.20, hemma 21.30. Tisdag, hemifrån 7.40, hemma 22.15. Okej att jag varit hemma och bytt kläder/slängt i mig mat i typ 10-15 minuter vid 17-tiden.. Men det räknas knappt ;)

Ska sammanställa enkäter, vettigt inlägg kommer antagligen senare, om min bokshopping jag ska försöka hinna med idag.  Behöver även köpa hårfärg mm.. Jaja, uppdatering om bokköp kanske kommer!

Psst, var inom bibblan igår och lånade en bok av Andrew Taylor, "Bleeding Heart Square". Ska se om den är något bra..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback