Pft, hmprh, grrrr, gaaaah


ARG!
1. Jobbade "förmiddag", dvs 07.30 - ~15.00.. Var klara med mockingen kl 1...Fick leda ut sisådär 12 hästar.
2. Alla jävla mobiler jag vill ha är slutsålda ÖVERALLT.
3. Mitt knä gör ont.

Skjut mig. Gud vilket kreativt, fint inlägg :D... Btw, w595:an fanns i blått & rosa, de enda färgerna jag inte kunde tänka mig.. Nytt want-object: Samsung S5230. Jag vet att det är en touch, jag vet att den kommer dö efter tre dagar, men fan vad jag vill ha en.. Den är dessutom billigare än Sonyn & det sägs att den är mer hållbar. Dessutom finns det en "Lisa-försäkring", dvs tappförsäkring (vaddå, jag tappar aldrig min mobil?) vilken jag antagligen bör teckna.. Så nu ska jag vara sur, vilket kommer gå ut över min sega, envisa gamla mobil. Stackarn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback