Minnen - en svunnen tid


Spotify, Black Eyed Peas - Boom Boom Pow. Om jag blundar, så kan jag nästan se ljuskäglorna som söker sig fram över dansgolvet, känner nästan kylan av drinken i min hand, eftersmaken av vodka & hennes läppstift på mina läppar och känner värmen, den tryckande känslan som nästan alltid finns inne på dansgolven. Vet att Hon är i närheten, antagligen halvhänger över baren och försöker kommunicera med D som blandar drinkar i kväll. Vet att hon snart kommer dra mig ut på dansgolvet igen, vi kommer dansa tills klänningarna klistrar mot skulderbladen, tills inget annat än vi existerar. & om några timmar, efter vi käkat pommes & milkshake på McDonalds så kommer vi snubbla hem, fnittrandes, med skorna & varandra i händerna;


men det var längesedan nu & jag saknar dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback