Mer åt rätt håll..


Nu börjar jag få lite koll.. Förutom att jag med säkerhet missar deadlinen om.. 2 minuter :) Men jag måste ta tag i mig så att jag skickar in arbetet innan jobbet idag.. Samtal med Sofia idag på facebook, ska antagligen sätta igång Sandor och Zeus - yay :) Det verkar bli sjukt mycket stall i vinter - men det gör mig inte så mycket, kan vara skönt att umgås med dessa underbara fyrbenta varelser. Pratade med S igår också, ska ta hand lite om Loke under lovet, han ska få promeneras och sånt. Det var iaf bättre med honom igår än i tisdags - han vilar inte konstant på höger.. Ett tag trodde jag vi skulle behöva stödlinda honom, är lite allergisk mot när de vilar på ett bakben konstant..

Nej, nu jävlar blir det nog plugg.. Annars lär jag aldrig hinna någonting idag ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback