Design; vinter


Well... Eftersom den andra designen kändes mer som höst, så bestämde jag för att göra en ny design, eller mest byta färger. Kom på att jag glömt hur man fade:ar bilder i PS, ska lära mig det, någon annan dag - när klockan inte är halv 2 på natten & jag borde plugga. Annars hyfsat nöjd. Textraderna i headern kommer från låtarna nedan & vissa bilder är tagna av syrran. Ni som följt med ett tag känner antagligen igen vissa av låtarna, som är bland mina favoriter. Om ni hittar någon kod jag glömt att ändra så lämna gärna en kommentar.




Bright Eyes - Oh you are the roots that sleep beneath.....


Bright Eyes - I must belong somewhere


Oasis - Wonderwall


Regina Spektor - Samson



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback