Christmas eve ending


God afton folk, eller något.. Är helt jävla slut, trots att jag totaldäckade när jag kom hem och sov någon timme. Funderar på att käka lite smärtstillande och sedan gå och lägga mig; värken har varit ett helvete idag.. & folk gnäller för att jag är tjurig :( blir bara så trött på att gå runt och ha ont jämnt - orkar inte alltid med tjatiga barn och jobbiga hästar.. Ett av nyårslöfterna blir nog att bita ihop och nicka & le, sluta halta runt & försöka låta bli att gå till läkare som inte bryr sig. Resten kommer vid nyår..

Fick ett sms från bror innan; borde släppa det förflutna, gå vidare. Har inte direkt orkat skicka några jul-sms, inte orkat och min mobil är.. antik och vill inte sammarbeta med mig. Jobbar jag hela jul+nyår har jag antagligen råd att köpa en ny och leva lite. Har nästan bestämt mig för en vit/röd Sony Ericsson w595.. Men vi får se.

Nu, lite tabletter & sömn & antagligen en bättre dag i morgon. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback