Allmänt kladd på allmänn förfrågan


Det jag har kvar av målningarna jag målat. Det 'bästa' har jag gett bort. Enjoy. Klicka för att förstora bilderna.

                                  
Teddy målad med hjälp             Delfiner, ying & yang,                     Enkel blomma
av min mosters sambo,              eventuellt motiv för                       målad till syster.
för typ minst 4 år sedan.                       tatuering.                                                

Barn-motiv

                          
Delfin                                     Ekorre                              Fiskar

Människor/ansikten

                                         

             


Är inte jättenöjd med ansikten/människorna, men detta är ganska enkla målningar (haha, hade ju IG i bild, så förvänta er inga underverk ;p).. Gillar delfinerna mest. Ni borde testa att måla mer, det är ganska lugnande. Även om ni inte tror att ni kan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback