Allmänna tankar om internet


Funderar på att bli VIP på sockerdricka igen.. Men sedan hittar jag ingen direkt anledning; har inte publicerat något där på så länge och tycker att alla poesi-communities håller på att rasa ihop mer och mer? Buggar förblir olösta och inaktiviteten ökar, speciellt för sockerdricka.. Publiceras mest dagboksinlägg för tillfället.. Nej, jag vet faktiskt inte. Var internet roligare förr, eller var det roligare för att jag var yngre? Jag minns att man kunde sitta på sockerdricka, poeter mm flera timmar i sträck - nu loggar jag in och undrar varför jag är där. Vad fan hände?

Bara en fundering, nu ska jag tillbaka till böckerna och leta textexempel. Lite till, sedan är första uppgiften klar. Bara den andra kvar... Kan nog gå, ska nog gå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback