Wonderwall: you are the thing keeping my world together


&
our world spins like old rock'n roll minds we dont care we dont know we dont give a shit. We dance and we drink and we laugh and its like in old movies, we are The Couple and we are in love, making love, making a life.

Saknar så mycket, saknar orden, livet. Vet inte riktigt vad jag ger mig in på för tillfället, allt snurrar lite extra mycket.. I morgon ska jag se över projektarbetet, i morgon ska jag se över Projekt: Kaos. Ska försöka skriva ett manus för scen också, får se hur det går.. Men först: ett par timmar sömn.


Kommentarer
Anonym

Vad fin bloggen blev :D

Matchar ditt hår ;D

2009-08-18 @ 14:07:53
URL: http://emmalexandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback