To love & to let go


Vaknade av att jag inte kunde svälja, och att mobilen på hyllan lät som den skulle dö. Då var klockan halv nio. Nu är det lite bättre, har ägnat morgonen åt tråkiga, nästanvuxensaker. Typ skaffat e-legitimation & försökt ansöka om studiebidrag.. Mina muskler gör ont, jag har ont i huvudet, är trött & har ett möte om 80 minuter. Skjut mig.

Vet inte vart mina steg är på väg, vet inte riktigt varför jag gör de valen jag gör. Funderar på att skicka mitt projektarbete, min bok, till förlag, men vet inte om jag vill, vågar.. Vet inte hur mkt jobb som krävs innan, vet inte hur mycket jag måste korra innan. Såg massa småfel när jag läste igenom det, vi får se.. Vi får se.. Nu frukost, sedan masa mig iväg till möte.. Uppdatering kmr senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback