Spotlights don't do you justice baby


Varenda historia går på repris, jag ser filmrepriserna i mitt huvud dag efter dag, sekund efter sekund. Allt skrivande går i repris. Allt upprepas, allt är cirkeldispositioner & allt spinner. Hinner inte andas inte leva inte blunda. Överallt sorl; överallt musik aldrig tystnad aldrig lugn & ro. Aldrig fucka up, aldrig låta det förflutna hinna ikapp, aldrig packa upp & aldrig glömma. Nu i efterhand fattar jag inte att jag kunde släppa dig så, bara släppa taget; låta dig gå. Alla texter, alla känslor, jag kollar igenom dina bilder på facebook och inser att du nog är lycklig & att du lever. Jag önskar att du inte fick mitt hjärta att värka, för jag vet att allt är mitt egna fel. Jag önskar att du & jag fortfarande hade ett "vi", hade någonting istället för ingenting.




Viska, en söt pålle med svullna bakben snubblade in i mitt liv idag, tillsammans med tre mycket söta ponnies (Sandy, Crissie & Fuschie(någonting liknande). Förhoppningsvis ska det bli någonting av alla fyra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback