If u dont love me, why dont u let me go?


Läser igenom projektarbetet, ska korra det, men vet inte riktigt varför. Vet ingenting just nu. Finns en himla massa borde. Sedan finns det ett par ska, och ett par kanske. Inget konkret, inget Måste. Läste igenom dedikationen i mitt häfte, och insåg hur många av dem jag saknar;

alla anledningar till varför jag skrev är borta.

All inspiration är borta. Kanske är allt borta. Kanske skymmer skuggvarelserna mina visioner..

Spotify istället för LPn som alltid hakade upp sig, datorn istället för skrivmaskinens trygghet; istället för bläcket mot pappret. Allt går i repriser; vi kan alltid se på personliga tragedier, den nya formen av komedi. Såklart, alla älskar vi förödelse och intriger så länge det inte berör oss själva. Jag har rivit sönder så många hjärtan, jag har slitit i så många människor, trasat sönder chanser och virvlat förbi vägar. Kanske har det gett någonting.

I morgon; stall, hästar. Veckan; lugn, nästan-vuxen-saker & kanske lite skrivande. Nu; film, ostbågar & pojkvänsmys.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback