We are still nowhere and its still now




måste springa rakt ut i det sprakande solskenet ut i ingenting

ut i allting

Jacko, ta min hand, varenda gata bar ditt namn


alla står och pekar ut vägar för mig, vägar som jag inte ens vill gå
Im not young forever, but stay for as longs as you want




Mitt lejonpläd, lik Aslans man, drar jag omkring mig när allt står på vid gavel
och det är hål i universum, det är väggar

väggar

väggar

och frågan vi ställer oss;
vad hände med vår frihet?



och vi letar efter alaska - skriker efter hopp och drunkar på jakt efter
ett kanske
de gamla suckar "dagens ungdomar" - hörde de samma sak i deras ungdomsår?
eller glömde de bort att leva då?

"Hey ho the road is long,
to carry on you need a song
to remind you that things will be fine"


Jag är ung och fri
lekandes med gränser







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback